Exposició temporal

A COP DE PINZELL: MARCEL·LÍ BERGÉ PALOU

Els fons d'art de la Paeria de Balaguer compta amb més de 300 obres donades per diferents artistes al llarg de més de cinquanta anys. En aquests fons, custodiat al Museu de la Noguera, s'hi conserven també alguns llegats i dipòsits fets per les famílies dels artistes balaguerins, com Francesc Borràs,  Elvira Valls o Marcel·lí Bergé Palou. El cicle d'exposicions "A cop de pinzell. La Galeria d'artistes de la Paeria de Balaguer" vol difondre aquests llegats i incidir en la difusió dels artistes que formen part d'aquesta galeria.

Es comença amb Marcel·lí Bergé Palou perquè el 2020 va ser el centenari del seu naixement i coincideix també amb la crida que la seva família ha fet per tal de localitzar i documentar part de la seva obra.

L'exposició mostra 25 obres de diferent temàtica, estil i època que són una petita mostra de la seva trajectoria artística. A més d'aquestes pintures, també s'hi podrà veure una sèrie de 75 de dibuixos, il·lustracions, esbossos de les pintures exposades i estris de treball del propi artista que la família ha cedit per a l'ocasió.

Veure premsa